Dziś jest sobota, 23.09.2017, imieniny Bogusława, Tekli
6° / 1018 hPa
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Punkt Obsługi Klienta » Aktualności » Punkt Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta utworzony został w ramach projektu ‘Sprawna Gmina - gwarancją skuteczności działań i standardu świadczonych usług’. Powstał przede wszystkim z myślą o usprawnieniu pracy urzędu, zagwarantowaniu profesjonalnej obsługi interesantom oraz zmianie wizerunku placówki na bardziej dostępną i przyjazną dla mieszkańców. POK zlokalizowany został z myślą o wygodzie klientów ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych i niepełnosprawnych. Znajduje się on na parterze budynku Urzędu Gminy w Malanowie.

 

Do zakresu działania POK należy w szczególności:

- przyjmowanie pism i wniosków, kierowanych do Urzędu, ich rejestracja oraz nadawanie im biegu, za wyjątkiem wniosków w sprawach meldunkowych, dotyczących dowodów osobistych, paszportów, działalności gospodarczej

- przyjmowanie ofert w związku z prowadzonymi przetargami

- wydawanie druków i formularzy obowiązujących w Urzędzie

- pomoc w prawidłowym wypełnieniu druków i formularzy

- udzielanie informacji na temat zadań i kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu, ich lokalizacji i godzin pracy

- obsługa rozmów telefonicznych

- w POK znajduje się także stanowisko pracownika WODR.


Pozostałe aktualności