Dziś jest sobota, 23.09.2017, imieniny Bogusława, Tekli
6° / 1018 hPa
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Punkt Obsługi Klienta » Aktualności » Punkt Obsługi Klienta - podsumowanie 2014 roku

Punkt Obsługi Klienta - podsumowanie 2014 roku

Punkt Obsługi Klienta - podsumowanie 2014 roku

Rok 2014 był bardzo pracowitym okresem dla Punktu Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie. Każdego dnia pracownicy obsługiwali korespondencję wychodzącą i przychodzącą do Urzędu Gminy w Malanowie. Łącznie zebrało się jej ponad 18 tysięcy sztuk. Prezentuje to poniższy wykres.

Ale praca z korespondencją to nie wszystko co dzieje się w Punkcie Obsługi Klienta. Pracownicy codziennie obsługiwali centralę telefoniczną łącząc dziesiątki rozmów, obsługiwali także odwiedzających urząd interesantów, udzielając odpowiedzi i wskazówek co do sposobu załatwienia konkretnej sprawy i pomagali w wypełnianiu formularzy. Poniżej przedstawiamy 10 najczęstszych tematów z jakimi spotykali się pracownicy Punktu Obsługi Klienta:

  • Podatki
  • Dowody osobiste
  • Wycinka drzew
  • Opłaty skarbowe
  • Zasiłek rodzinny
  • Decyzje o warunkach zabudowy
  • Przydomowe oczyszczalnie ścieków
  • Awaria oświetlenia ulicznego i drogowego
  • Zarejestrowanie działalności gospodarczej
  • Wywóz nieczystości i śmieci

AB


Pozostałe aktualności