Dziś jest wtorek, 26.03.2019, imieniny Emanuela, Larysy
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Punkt Obsługi Klienta » Aktualności » ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora

W roku 2018 Punkt Obsługi Klienta i Inwestora obsłużył 22.267 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej, jaka została rozdysponowana w POKI przedstawiają załączone grafiki.

            Wśród najczęściej pojawiających się spraw i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta i Inwestora w roku 2018 znalazły się zagadnienia:

  • sprawy meldunkowe oraz nowe i zmieniane dowody osobiste
  • wnioski i pisma dotyczące skutków suszy
  • sprawy dotyczące pomocy społecznej (GOPS)
  • podatki i opłaty lokalne oraz opłaty skarbowe
  • wnioski i pisma dotyczące wycinki drzew
  • sprawy budowlane – podziały działek, warunki zabudowy, infrastruktura drogowa
  • zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
  • ochrona środowiska i nowe technologie - fotowoltalika i wymiana pieców
  • ewidencja działalności gospodarczej – wnioski o nowe lub zmienione wpisy w CEIDG
  • pisma w sprawach awarii oświetlenia ulicznego, utrzymania dróg.

 

 opr. E.G.

 

 


Galeria zdjęć


Pozostałe aktualności