Aktualności
-
Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
Rosnąca liczba mieszkańców korzystających z e-usług, uproszczenie procedur czy nowe ścieżki komunikacji samorządowców z... »
-
Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
Szanowni Państwo Instytut Rozwoju Wsi i Rolnictwa Polskiej Akademii Nauk szuka odpowiedzi na pytanie, jak pandemia wpłynęła... »
-
Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
Szanowni Państwo, informujemy, iż w związku z sytuacją epidemiologiczną Urząd Gminy w Malanowie wstrzymuje do odwołania... »
-
Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
W lutym Punkt Obsługi Klienta i Inwestora obsłużył 1831 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i... »
-
Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
W miesiącu styczniu Punkt Obsługi Klienta i Inwestora obsłużył 2034 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i... »
-
Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
W roku 2019 Punkt Obsługi Klienta i Inwestora obsłużył 20256 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i... »
-
ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
W roku 2018 Punkt Obsługi Klienta i Inwestora obsłużył 22.267 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i... »
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
W kwietniu Punkt Obsługi Klienta i Inwestora obsłużył 1.740 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i... »
-
Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
W styczniu 2017 r. Punkt Obsługi Klienta i Inwestora przyjął i wysłał 1929 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji... »
-
Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
Codziennie do Urzędu Gminy w Malanowie wpływało, a z Urzędu wysyłano kilkadziesiąt, a niekiedy i kilkaset sztuk... »