Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie

Codziennie do Urzędu Gminy w Malanowie wpływało, a z Urzędu wysyłano kilkadziesiąt, a niekiedy i kilkaset sztuk korespondencji, pomagano interesantom udzielając odpowiedzi i wskazówek ułatwiających załatwienie konkretnej sprawy oraz obsługiwano centralę telefoniczną, łącząc dziesiątki rozmów dziennie.
Najczęstszymi sprawami, które mieszkańcy chcieli załatwić w 2016 roku były, m.in.:
- Sprawy meldunkowe i dowody osobiste
- Sprawy podatkowe
- Sprawy budowlane
- Wycinka drzew
- Sprawy socjalne (program Rodzina 500+)
- Awarie oświetlenia ulicznego i drogowego
- Rejestracja działalności gospodarczej
- Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
- Skutki przezimowania i suszy
Poniżej wykresy przedstawiające liczbę korespondencji obsługiwanej przez Punkt Obsługi Klienta w 2016 roku.
Pliki do pobrania
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta