Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta

Pracownicy pełniący dyżury w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie, w miesiącu styczniu obsłużyli prawie 1300 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej jaka została obsłużona przedstawia załączona grafika.
Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta w styczniu znalazły się następujące zagadnienia:
- zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
- podatki i opłaty skarbowe
- awarie oświetlenia ulicznego i drogowego
- dowody osobiste
- sprawy GOPS
- zaświadczenia o opłacaniu składek ubezpieczenia rolniczego
- wycinka drzew
MD
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta