Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora

W roku 2019 Punkt Obsługi Klienta i Inwestora obsłużył 20256 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej, jaka została rozdysponowana w POKI przedstawia załączona grafika.

Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta i Inwestora w roku 2019 znalazły się następujące zagadnienia:
- Sprawy GOPS
- Sprawy meldunkowe i dowody osobiste
- Skutki suszy
- Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
- Fotowoltaika i program ,,czyste powietrze"
- Wycinka drzew
- Sprawy budowlane
- Sprawy podatkowe i opłaty skarbowe
- Awarie oświetlenia ulicznego i drogowego
- Założenie działalności gospodarczej
EG
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta