Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora

W styczniu 2017 r. Punkt Obsługi Klienta i Inwestora przyjął i wysłał 1929 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej, jaka została obsłużona przedstawia załączona niżej grafika.
Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta i Inwestora w styczniu znalazły się następujące zagadnienia:
- Sprawy meldunkowe i dowody osobiste
- Sprawy podatkowe
- Sprawy budowlane
- Rejestracja działalności gospodarczej
- Awarie oświetlenia ulicznego i drogowego
- Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
Pozostałe aktualności
-
Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-
Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-
Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-
Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-
Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Dyżury w Urzędzie Gminy
-
Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-
Luty w Punkcie Obsługi Klienta
-
Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta