Maj w Punkcie Obsługi Klienta

Pracownik Punktu Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie, w miesiącu maju obsłużył ponad 1700 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej jaka została obsłużona przedstawia załączona grafika.
Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta w kwietniu znalazły się następujące zagadnienia:
- skutki przezimowania
- sprawy budowlane
- sprawy meldunkowe i dowody osobiste
- zaświadczenia o opłacaniu składek ubezpieczenia rolniczego
- podatki i opłaty skarbowe
- działalność gospodarcza
- program Rodzina 500+
- awarie oświetlenia ulicznego i drogowego
Pozostałe aktualności
-
Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-
Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Dyżury w Urzędzie Gminy
-
Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-
Luty w Punkcie Obsługi Klienta
-
Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta
-
Rok 2015 w Punkcie Obsługi Klienta
-
Listopad w Punkcie Obsługi Klienta