Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią

Szanowni Państwo, informujemy, iż w związku z sytuacją epidemiologiczną Urząd Gminy w Malanowie wstrzymuje do odwołania potwierdzanie profilu zaufanego.
Zachęcamy do potwierdzania profilu zaufanego innymi metodami np. przy użyciu e-dowodu, elektronicznego konta bankowego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
EG
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta