Marzec w Punkcie Obsługi Klienta

Pracownik Punktu Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie, w miesiącu marcu obsłużyli ponad 1400 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej jaka została obsłużona przedstawia załączona grafika.
Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta w marcu znalazły się następujące zagadnienia:
- program Rodzina 500+
- sprawy meldunkowe i dowody osobiste
- podatki i opłaty skarbowe
- awarie oświetlenia ulicznego i drogowego
- sprawy budowlane
- wycinka drzew
- podatki
- sprawy GOPS
- zaświadczenia o opłacaniu składek ubezpieczenia rolniczego
MD
Pozostałe aktualności
-
Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-
Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-
Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-
Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-
Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Dyżury w Urzędzie Gminy
-
Luty w Punkcie Obsługi Klienta
-
Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta