ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora

W roku 2018 Punkt Obsługi Klienta i Inwestora obsłużył 22.267 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej, jaka została rozdysponowana w POKI przedstawiają załączone grafiki.
Wśród najczęściej pojawiających się spraw i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta i Inwestora w roku 2018 znalazły się zagadnienia:
- sprawy meldunkowe oraz nowe i zmieniane dowody osobiste
- wnioski i pisma dotyczące skutków suszy
- sprawy dotyczące pomocy społecznej (GOPS)
- podatki i opłaty lokalne oraz opłaty skarbowe
- wnioski i pisma dotyczące wycinki drzew
- sprawy budowlane – podziały działek, warunki zabudowy, infrastruktura drogowa
- zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
- ochrona środowiska i nowe technologie - fotowoltalika i wymiana pieców
- ewidencja działalności gospodarczej – wnioski o nowe lub zmienione wpisy w CEIDG
- pisma w sprawach awarii oświetlenia ulicznego, utrzymania dróg.
opr. E.G.
Galeria zdjęć
Pozostałe aktualności
-
Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-
Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-
Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-
Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-
Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Dyżury w Urzędzie Gminy
-
Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-
Luty w Punkcie Obsługi Klienta
-
Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta