Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta

W kwietniu Punkt Obsługi Klienta i Inwestora obsłużył 1.740 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej, jaka została rozdysponowana w POKI przedstawia załączona grafika.
Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta i Inwestora w kwietniu znalazły się następujące zagadnienia:
- Pomoc w wypełnianiu wniosków o dopłaty bezpośrednie
- Sprawy podatkowe i opłaty skarbowe
- Założenie działalności gospodarczej
- Sprawy meldunkowe i dowody osobiste
- Sprawy budowlane
- Sprawy GOPS
- Wycinka drzew
- Awarie oświetlenia ulicznego i drogowego
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta