Czerwiec w Punkcie Obsługi Klienta

Pracownicy pełniący dyżury w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie w czerwcu obsłużyli ponad 1300 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej jaka obsłużona została w pierwszym półroczu 2015 roku przedstawia załączona grafika.
Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta w czerwcu znalazły się:
- Opłaty skarbowe
- Dowody osobiste
- Wycinka drzew
- Sprawy budowlane
- Świadczenia rodzinne
AB
Pozostałe aktualności
-
Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-
Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-
Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-
Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-
Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-
Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-
Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-
Dyżury w Urzędzie Gminy
-
Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-
Luty w Punkcie Obsługi Klienta