Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta

Pracownicy pełniący dyżury w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie w kwietniu obsłużyli blisko 1500 sztuk korespondencji. Liczbę korespondencji wychodzącej i przychodzącej jaka obsłużona została w 2015 roku przedstawia załączona grafika.
Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta w kwietniu możemy wyróżnić następujące zagadnienia:
- Wypełnianie wniosków o dopłaty dla rolników
- Opłaty skarbowe
- Założenie działalności gospodarczej
- Wybory sołtysów
- Wycinka drzew
- Dowody osobiste
- Awarie oświetlenia ulicznego i drogowego
- Wywóz nieczystości
- Świadczenia rodzinne
AB
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta