Punkt Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta utworzony został w ramach projektu ‘Sprawna Gmina - gwarancją skuteczności działań i standardu świadczonych usług’. Powstał przede wszystkim z myślą o usprawnieniu pracy urzędu, zagwarantowaniu profesjonalnej obsługi interesantom oraz zmianie wizerunku placówki na bardziej dostępną i przyjazną dla mieszkańców. POK zlokalizowany został z myślą o wygodzie klientów ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych i niepełnosprawnych. Znajduje się on na parterze budynku Urzędu Gminy w Malanowie.
Do zakresu działania POK należy w szczególności:
- przyjmowanie pism i wniosków, kierowanych do Urzędu, ich rejestracja oraz nadawanie im biegu, za wyjątkiem wniosków w sprawach meldunkowych, dotyczących dowodów osobistych, paszportów, działalności gospodarczej
- przyjmowanie ofert w związku z prowadzonymi przetargami
- wydawanie druków i formularzy obowiązujących w Urzędzie
- pomoc w prawidłowym wypełnieniu druków i formularzy
- udzielanie informacji na temat zadań i kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu, ich lokalizacji i godzin pracy
- obsługa rozmów telefonicznych
- w POK znajduje się także stanowisko pracownika WODR.
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta