Punkt Obsługi Klienta - podsumowanie 2014 roku

Rok 2014 był bardzo pracowitym okresem dla Punktu Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie. Każdego dnia pracownicy obsługiwali korespondencję wychodzącą i przychodzącą do Urzędu Gminy w Malanowie. Łącznie zebrało się jej ponad 18 tysięcy sztuk. Prezentuje to poniższy wykres.

Ale praca z korespondencją to nie wszystko co dzieje się w Punkcie Obsługi Klienta. Pracownicy codziennie obsługiwali centralę telefoniczną łącząc dziesiątki rozmów, obsługiwali także odwiedzających urząd interesantów, udzielając odpowiedzi i wskazówek co do sposobu załatwienia konkretnej sprawy i pomagali w wypełnianiu formularzy. Poniżej przedstawiamy 10 najczęstszych tematów z jakimi spotykali się pracownicy Punktu Obsługi Klienta:
- Podatki
- Dowody osobiste
- Wycinka drzew
- Opłaty skarbowe
- Zasiłek rodzinny
- Decyzje o warunkach zabudowy
- Przydomowe oczyszczalnie ścieków
- Awaria oświetlenia ulicznego i drogowego
- Zarejestrowanie działalności gospodarczej
- Wywóz nieczystości i śmieci
AB
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta