Rok 2015 w Punkcie Obsługi Klienta

Rok 2015 był bardzo pracowitym rokiem dla pracowników Punktu Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie. Codziennie do urzędu wpływało oraz wysyłano wiele korespondencji, pomagano interesantom udzielając odpowiedzi i wskazówek ułatwiających załatwienie konkretnej sprawy oraz obsługiwano centralę telefoniczną, łącząc dziesiątki rozmów dziennie.
Najczęstszymi sprawami, które mieszkańcy chcieli załatwić były, m.in.:
- Dowody osobiste
- Sprawy podatkowe
- Opłaty skarbowe
- Awarie oświetlenia ulicznego i drogowego
- Wycinka drzew
- Sprawy socjalne
- Rejestracja działalności gospodarczej
- Sprawy budowlane
Poniżej przedstawiamy wykres przedstawiający ilość korespondencji obsługiwanej przez Punkt Obsługi Klienta.
MD
Galeria zdjęć
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta
