Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta

Pracownicy Punktu Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie w miesiącu styczniu obsłużyli ponad 1200 sztuk korespondencji. Podział na korespondencję wychodzącą i przychodzącą, a także porównanie do stycznia 2014 roku przedstawia załączona grafika.
Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta możemy wyróżnić sprawy dotyczące:
- Podatków
- Akcyzy
- Dowodów osobistych
- Opłat skarbowych
- Opłat za śmieci
- Zaświadczeń o opłacaniu składek ubezpieczenia rolniczego
- Wycinki drzew
- Awarii oświetlenia ulicznego i drogowego
AB
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta