Wrzesień w Punkcie Obsługi Klienta

Pracownicy Punktu Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Malanowie we wrześniu obsłużyli 1590 sztuk korespondencji. Podział na korespondencję wychodzącą i przychodzącą przedstawia załączona grafika.
Wśród najczęściej zadawanych pytań i tematów poruszanych przez interesantów Punktu Obsługi Klienta we wrześniu możemy wyróżnić następujące zagadnienia:
- susza
- wywóz śmieci
- dowody osobiste
- sprawy budowlane
- otwarcie działalności gospodarczej
- wycinka drzew
- opłata skarbowa
- świadczenia rodzinne
MD
Pozostałe aktualności
-

Koronawirus zachęcił mieszkańców do e-usług. Wzrasta liczba wniosków o profil zaufany!
-

Moja sytuacja w czasie koronawirusa - ankieta
-

Wstrzymanie usługi potwierdzania profilu zaufanego w związku z pandemią
-

Luty 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Styczeń 2020 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2019 w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

ROK 2018 - korespondencja w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Styczeń w Punkcie Obsługi Klienta i Inwestora
-

Rok 2016 w Punkcie Obsługi Klienta UG w Malanowie
-

Maj w Punkcie Obsługi Klienta
-

Kwiecień w Punkcie Obsługi Klienta
-

Dyżury w Urzędzie Gminy
-

Marzec w Punkcie Obsługi Klienta
-

Luty w Punkcie Obsługi Klienta